Alma Apartments

Short Term Rental Apartments

Apartament CHMIELNA 35

Zapraszamy do Alma Apartments Chmielna 35 – nowoczesny apartament położonych w samym centrum Warszawy, zaledwie kilka kroków od Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i Pałacu Kultury i Nauki. To idealne miejsce zarówno na krótki city break, podróż służbową, jak i dłuższy pobyt w stolicy.

Chmielna to jedna z najbardziej znanych i klimatycznych ulic Warszawy. Bliskość atrakcji turystycznych, restauracji, kawiarni i centrów handlowych sprawia, że wszystko masz na wyciągnięcie ręki.

Niezależnie, czy jesteś w Warszawie służbowo, turystycznie czy na romantyczny weekend – Alma Apartments Chmielna 35 zapewni Ci prywatność, wygodę i świetną bazę wypadową.

POKÓJ KUCHNIA ŁAZIENKA PRZEDPOKÓJ

rozkładana kanapa

rozkładany fotel

TV

balkon

stolik kawowy

klimatyzacja

pościel

wi-fi

płyta grzewcza

kuchenka mikrofalowa

ekspres do kawy

czajnik bezprzewodowy

lodówka

zastawa stołowa

naczynia

kawa i herbata

woda mineralna

 

 

kabina prysznicowa

umywalka

wc

pralka

suszarka do włosów

suszarka na pranie

ręczniki

żel pod prysznic

mydło

szampon 

szafa

deska do prasowania

żelazko

Zaledwie kilka kroków od Dworca Centralnego, Złotych Tarasów i Pałacu Kultury i Nauki. 

Deptak Chmielna to dziś jedno z najprzyjemniejszych miejsc do spacerów w samym sercu Warszawy – dzięki gruntownej rewitalizacji przekształcony w zieloną oazę miejską.

  • Teatr Muzyczny Roma – hity musicalowe w zasięgu ok. 280 m
  • Kino Atlantic – kino art-house na Chmielnej 33, tuż po wyjściu z budynku
  • Pałac Kultury i Nauki – ładna panorama z tarasu widokowego, ok. 750 m
  • Plac Defilad / Pałac Kultury – centrum kultury, eventy i koncerty (ok. 700–750 m)
  • Multikino Złote Tarasy – większe kino w centrum handlowym (ok. 740 m)
  • Park Krasińskich – kameralny park barokowo-angielski, ok. 900–1 000 m
  • Spacer do Parku Świętokrzyskiego – z fontannami, dystans ok. 800‑1 000 m
  • Trasa przez deptaki Chmielną i Nowy Świat, dalej w stronę Starego Miasta – spacer pełen klimatu i miejskiej atmosfer

 


CHMIELNAGRZYBOWSKAONZSMOLNASTARACHOWICE



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: WBKPPLPP

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą i po uzgodnieniu z obsługą możliwości realizacji życzeń dodatkowych.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 150 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich w mieszkaniu.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
    9. W przypadku wystąpienia awarii Wynajmujący zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce zdarzenia i natychmiast powiadomić Administratora obiektu, a także umożliwić usunięcie usterki.
    10. Rozmowy z personelem mogą być nagrywane.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS

Sprawdź dostępne terminy

Apartament RONDO ONZ

Apartament Rondo ONZ to samodzielne w pełni wyposażone mieszkanie położone na 11 piętrze budynku zlokalizowanego tuż przy rondzie ONZ i wejścia do metra.

Przeznaczone jest ono dla maksymalnie 4 osób. Każdorazowo liczbę osób przebywających w mieszkaniu należy uzgodnić z administratorem obiektu.

Kuchnia wyposażona jest w zastawę stołową i naczynia do samodzielnego przygotowania posiłków. Znajdą tu Państwo czajnik elektryczny, płytę indukcyjną i kuchenkę mikrofalową, ekspres do kawy.

Dla każdego Gościa przygotowany jest zestaw pościeli i ręczników, woda mineralna, kawa i herbata.

Z okien mieszkania rozprzestrzenia się widok na panoramę Warszawy.

W pobliżu znajduje się wiele restauracji, pubów, kawiarni i sklepów.

Wyposażenie apartamentu:
 
  • rozkładana dwuosobowa kanapa 
  • podwójne łóżko małżeńskie w sypialni (140/200)
  • stół
  • lodówka
  • czajnik elektryczny
  • płyta indukcyjna
  • kuchenka mikrofalowa
  • ekspres do kawy
  • przyboru do gotowania
  • zastawa stołowa
  • sztućce
     
     
 
  • TV – telewizja kablowa 104 kanały w tym 40 HD
  • Internet (bezpłatny)
  • klimatyzacja
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • deska do prasowania
  • żelazko
  • ręczniki
  • pościel
  • środki czystości
 

Idealne miejsce dla osób w podróży służbowej, a także rodzin z dziećmi odwiedzających Warszawę turystycznie.

Akceptujemy zwierzęta.

Info o komunikacji miejskiej: Uprawnienia do ulg: Rozkład jazdy komunikacji miejskiej:
ceny i rodzaje biletów kliknij link  Rozkład

Dla ułatwienia poruszania się po Warszawie warto korzystać z poniższych linków:

pieszo, samochodem i komunikacja miejska pieszo i komunikacja miejska komunikacja miejska

 

Dokąd Odległość Pieszo Kom. miejska Samochód
bez korków
Stacja metra Rondo ONZ   40 m 1 min.
Najbliższe kino – Multikino Złote Tarasy 550m 7 min. 3 min.
PKiN 600 m 7 min. 3 min.
Centrum Nauki Kopernik 2,5 km 31 min. 16 min. 17 min.
Stare Miasto 2,5 km 27 min. 14 min. 9 min.
Dworzec Centralny 1 km 12 min. 11 min. 7 min.
Stadion Narodowy 4 km 45 min. 15 min. 15 min.
ZOO 4,3 km 53 min. 23 min. 18 min.
Wilanów 10,7 km 2,14 h 53 min. 40 min.
Galeria Handlowa Złote Tarasy 500m 7 min. 3 min.
Ogród Saski 1100 m 14 min. 15 min. 4 min.
Teatry ok. 10 Od 500 m do 3 km    
Muzeum Narodowe 2 km 25 min. 17 min. 11 min.
Muzeum Powstania Warszawskiego 1,5 km 20 min. 12 min. 7 min.
Muzeum Wojska Polskiego 2,4 km 29 min. 21 min. 13 min.
Muzeum Historii Żydów Polskich 2,1 km 26 min. 14 min. 8 min.

 

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: WBKPPLPP

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą i po uzgodnieniu z obsługą możliwości realizacji życzeń dodatkowych.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 150 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich w mieszkaniu.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
    9. W przypadku wystąpienia awarii Wynajmujący zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce zdarzenia i natychmiast powiadomić Administratora obiektu, a także umożliwić usunięcie usterki.
    10. Rozmowy z personelem mogą być nagrywane.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS


CHMIELNAGRZYBOWSKAONZSMOLNASTARACHOWICE



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Treść Zakładki

Apartament GRZYBOWSKA

Apartament Grzybowska 6/10 to samodzielne, w pełni wyposażone mieszkanie położone na 12 piętrze w śródmiejskim drapaczu chmur.

Składa się ono z salonu z rozkładaną kanapą, sypialni z dużym łożem, kuchni, łazienki z prysznicem i przedpokoju.

Przeznaczone jest dla maksymalnie 4 osób.

Kuchnia wyposażona jest w zastawę stołową i naczynia do samodzielnego przygotowania posiłków. Znajdą tu Państwo czajnik elektryczny, płytę indukcyjną i kuchenkę mikrofalową.

Dla każdego Gościa przygotowany jest zestaw pościeli i ręczników, woda mineralna, kawa i herbata.

Z okien mieszkania rozprzestrzenia się widok na zieleń Parku Mirowskiego.

W pobliżu znajduje się wiele restauracji, pubów, kawiarni i sklepów.

W budynku mieści się Centrum Mikrochirurgii Oka.

Dworzec Centralny jest oddalony o 17 minut pieszo (1,3km), do Stacji metra Świętokrzyska mamy 800m (10minut) pieszo.

 

Wyposażenie:

  • duże łóżko, rozkładana kanapa z funkcją spania

  • świeża pościel

  • zestaw ręczników

  • suszarka do włosów

  • żelazko i deska do prasowania

  • lodówka

  • sztućce

  • naczynia

  • zastawa stołowa

  • kuchenka

  • czajnik elektryczny

  • środki czystości

Media:

  • telewizja kablowa

  • internet

Zabezpieczenia:

  • drzwi / okna antywłamaniowe

  • domofon

  • ochrona

Informacje dodatkowe:

  • klimatyzacja

  • ogrzewanie

 

Akceptujemy zwierzęta.

 

 

 

Info o komunikacji miejskiej:
ceny i rodzaje biletów

Uprawnienia do ulg:
kliknij link 

Rozkład jazdy komunikacji miejskiej:
Rozkład

Dla ułatwienia poruszania się po Warszawie warto korzystać z poniższych linków:
pieszo, samochodem i komunikacja miejska
pieszo i komunikacja miejska
komunikacja miejska

Dokąd Odległość Pieszo Kom. miejska Samochód
bez korków
Stacja metra Świętokrzyska (2 linie metra) 450 m 500 m 9 min. 5 min. 4 min.
Najbliższe kino – Multikino 1,5 km 13 min. 10 min. 6 min.
PKiN 800 m 10 min.   6 min.
Centrum Nauki Kopernik 3 km 30 min. 11 min. 12 min.
Stare Miasto 2 km 25 min. 15 min. 11 min.
Dworzec Centralny 1,5 km 17 min. 11 min. 6 min.
Stadion Narodowy 4 km 45 min. 15 min. 15 min.
ZOO 4 km 40 min. 25 min. 12 min.
Wilanów 13 km 2,5 h 55 min. 30 min.
Galeria Handlowa Złote Tarasy 1,5 km 13 min. 10 min. 6 min.
Ogród Saski 800 m 10 min. 6 min. 6 min.
Teatry ok. 10 Od 500 m do 3 km    
Muzeum Narodowe 2 km 27 min. 18 min. 10 min.
Muzeum Powstania Warszawskiego 1,5 km 20 min. 7 min. 6 min.
Muzeum Wojska Polskiego 2 km 27 min. 18 min. 10 min.
Muzeum Historii Żydów Polskich 2 km 25 min. 15 min. 6 min.

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: SCFBPLPWXXX

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 12.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 50 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich uciążliwych dla lokatorów budynku.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
    9. W przypadku wystąpienia awarii Wynajmujący zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce zdarzenia i natychmiast powiadomić Administratora obiektu, a także umożliwić usunięcie usterki.
    10. Rozmowy z personelem mogą być nagrywane.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS


CHMIELNAGRZYBOWSKAONZSMOLNASTARACHOWICE



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Apartament Smolna 8 Warszawa

APARTAMENT SMOLNA 8 (przy Nowym Świecie) to  słoneczne, położone na 10 piętrze wysokościowca zlokalizowanego w Śródmieściu samodzielne mieszkanie . Zaletą jest rewelacyjny panoramiczny widok na panoramę miasta, Muzeum Narodowe i pięknie oświetlony Most Poniatowskiego. Oddalony od 3 minuty od najpiękniejszej i najsłynniejszej ulicy Warszawy – Nowy Świat.

Swoboda i komfort naszych Gości, to dla nas priorytet, dlatego zadbaliśmy o każdy element wyposażenia. 

Apartament składa się z:

  • z części dziennej, w której znajduje się rozkładana kanapa i wydzielonej części sypialnianej z dużym łóżkiem
  • aneksu kuchennego (piekarnik z funkcją mikrofalówki, kuchenka, czajnik elektryczny, lodówka, zastawa, naczynia i sztućce)
  • przedpokój z szafą i szafka na buty
  • łazienka z prysznicem

Apartament jest klimatyzowany, w oknach znajdują się zaciemniające rolety.

Do dyspozycji naszych Gości jest również telewizja kablowa oraz bezpłatny internet. W tym samym bloku, na parterze znajduje się restauracja, w której mogą Państwo zamówić sobie śniadanie lub lunch.

Wyposażenie:

  • duże łóżko, rozkładana kanapa z funkcją spania
  • świeża pościel
  • zestaw ręczników
  • suszarka do włosów
  • żelazko i deska do prasowania
  • lodówka
  • sztućce
  • naczynia
  • zastawa stołowa
  • kuchenka
  • czajnik elektryczny
  • pralka (po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą)
  • środki czystości

Media:

  • telewizja kablowa
  • internet

Zabezpieczenia:

  • drzwi / okna antywłamaniowe
  • domofon
  • ochrona

Informacje dodatkowe:

  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • parking pod blokiem

Apartament Smolna znajduje się vis-a-vis Muzeum Narodowego i Muzeum Wojska Polskiego. 

W pobliżu znajdują się:

Rekreacja: basen, fitness, kino, korty tenisowe, kręgielnia, lodowisko, obiekt sportowy, park, plac zabaw dla dzieci, plaża, rower miejski, rzeka, siłownia, ścieżka rowerowa, teatr, zoo.

Usługi: apteka, bank, bankomat, bazarek, centrum handlowe, cukiernia, delikatesy, fryzjer, kwiaciarnia, market, piekarnia, pralnia, przychodnia, restauracja, salon kosmetyczny, sklep 24 h, sklep spożywczy, stacja benzynowa, stomatolog, szpital, weterynarz.

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE:  WBKPPLPP

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą i po uzgodnieniu z obsługą możliwości realizacji życzeń dodatkowych.
    .
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 150 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich w mieszkaniu.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
    9. W przypadku wystąpienia awarii Wynajmujący zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce zdarzenia i natychmiast powiadomić Administratora obiektu, a także umożliwić usunięcie usterki.
    10. Rozmowy z personelem mogą być nagrywane.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS
  • 89771586_530041830980628_276349440049020928_n
  • 89816324_2570356216512304_5337044525149847552_n
  • 89701479_497482204503714_368475698274238464_n
  • 89749045_607212249861761_6585078827850924032_n
  • 9be805af-ea22-4069-81fb-f56729c8b3b4
  • 7adbeda1-8fd7-4ef2-8dcc-1ede969ffb3e
  • 89832651_190064119100226_8738336385070530560_n
  • 89826597_227409661743727_244977512860352512_n
  • 89856051_576875722910402_3191014388572094464_n
  • 89940426_611559139421236_8061221034075881472_n
  • 87836107_653850825375124_7703607046100221952_n
  • 89858117_793934947763846_4935903633494507520_n


CHMIELNAGRZYBOWSKAONZSMOLNASTARACHOWICE



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Apartament Starachowice

Alma Apartments Starachowice to prywatne mieszkanie w budynku. Rezerwując nasz apartament otrzymują Państwo wygodę, prywatność i elastyczność – idealne połączenie dla osób, które szukają czegoś więcej niż tylko miejsca do spania i ceniących sobie spokój i niezależność.

Parking
  • Bezpłatnie! Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
  • parking dla osób niepełnosprawnych
  • parking przy ulicy
Internet
  • Bezpłatnie! Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.

Kuchnia
Sypialnia
Łazienka
Salon
  • kieliszki do wina
  • stół
  • środki czystości
  • płyta kuchenna
  • piekarnik
  • przybory kuchenne
  • czajnik elektryczny
  • pralka
  • zmywarka
  • kuchenka mikrofalowa
  • lodówka
  • duże małżeńskie łóżko
  • pościel
  • biurko/toaletka
  • ręczniki
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • mydło
  • kabina prysznicowa
  • papier toaletowy
  • Pościel
  • toaleta
  • stół i krzesła
  • rozkładana sofa
  • część wypoczynkowa
  • tv 
  • kanały satelitarne
  • balkon
 
Zwierzęta
  • Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Właściciel zobowiązany jest do utrzymania czystości po zwierzęciu w mieszkaniu jak i podczas spaceru.

Udogodnienia dla niepełnosprawnych – brak
  • dojście na wyższe piętra tylko schodami
Posiłki i napoje
  • butelka wody
  • zestaw do parzenia kawy i herbaty
Rekreacja
  • kręgielnia  – poza obiektem, obowiązują opłaty
  • piesze wycieczki  
  • kort tenisowy  – poza obiektem, obowiązują opłaty
  • basen – poza obiektem, obowiązują opłaty
  • rowery miejskie –  poza obiektem, obowiązują opłaty
 

 

 

 

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: WBKPPLPP

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.

  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą i po uzgodnieniu możliwości ich realizacji z obsługą.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 150 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich oraz prowadzenie jakiejkolwiek działalności usługowej w mieszkaniu.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
    9. W przypadku wystąpienia awarii Wynajmujący zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce zdarzenia i natychmiast powiadomić Administratora obiektu, a także umożliwić usunięcie usterki.
    10. Rozmowy z personelem mogą być nagrywane
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS
  • 197816517
  • 199282595
  • 197822405
  • 197822324
  • 197822394
  • 198253028
  • 197822414
  • 198254040
  • 199281972
  • 198254047
  • 198254053


 

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl


STARACHOWICECHMIELNAGRZYBOWSKAONZSMOLNA



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Alma Apartments Starachowice

wygoda, prywatność i elastyczność – idealne połączenie dla osób, które szukają czegoś więcej niż tylko miejsca do spania

Hiszpania - Costa Del Sol

Calahonda Seeview Studio to klimatyczny apartament położony w miejscowości Sitio de Calahonda, który oferuje prywatny basen oraz przepiękny roztaczający się z ostatniego, 10 piętra budynku widok na góry i morze. 

Oferta apartamentu obejmuje wydzieloną strefę sypialni, salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, zastawą sotołową, a także łazienkę z prysznicem oraz suszarką do włosów. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Goście mogą popływać w odkrytym basenie, uprawiać trekking i jazdę na rowerze lub odprężyć się w ogrodzie. W pobliżu obiektu Calahonda Seeview Studio znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Playa de Calahonda – Riviera, Plaża Playa de Calahonda – Royal Beach i Plaża Playa de Calahonda – Rocas del Mar. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malaga, znajduje się 39 km od obiektu Calahonda Seeview Studio.

Nowoczesne studio po remoncie oferujące domową atmosferę na wyłączność:

– wygodne łóżka (sypialniane 160×200),
– sofa rozkładana na 140 x200 w różnych konfiguracjach (szezlong)
– łóżeczko dla małych dzieci
– pufy a’la fotele
– pet friendly
– aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem
– pościel i ręczniki są zapewnione w apartamencie
– łazienka z prysznicem
– bezpłatne WI-FI
– spektakularne widoki roztaczające się z ostatniego, 10 piętra
– na terenie wspólnoty do dyspozycji Gości jest również sezonowy basen.
 
Lokalizacja pomiędzy Malagą a Marbellą. Bliskość plaży, licznych barów i restauracji, a równocześnie spokój i zielona okolica dające szeroki wybór możliwości spędzenia czasu. W odległości 100 m znajduje się mnóstwo barów i restauracji, sklepiki, tabacos, 3 banki, apteka, w promieniu
do 500 m mnóstwo kolejnych barów i restauracji, Supermarket Mercadona – ca 700 m.
W okolicy znajduje się wiele pól golfowych.

Tutaj jesteśmy:

W sprawie dostępności terminów, cen i rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny (WhatsApp): +48 609 607 706

Jeżeli interesują cię inne mieszkania – o innej powierzchni, w innej lokalizacji – śmiało dzwoń do nas i pytaj. Mamy jeszcze sporo ciekawych propozycji na niezapomniane wakacje na Costa Del Sol.

ZAPYTANIE O DOSTĘPNOŚĆ TERMINU


Calahonda See View Studio


Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Dwupoziomowy, przestronny penthouse o powierzchni 179 m² w miejscowości El Faro (Costa Del Sol) oferuje obszerny taras na dachu gdzie goście mają do dyspozycji leżaki oraz duży stół jadalny idealny dla dużej rodziny lub grupy przyjaciół. Ponadto w apartamencie jest dostępne bezpłatne WiFi i widok na morze. Ten apartament oferuje 3 klimatyzowane sypialnie, 3 łazienki i salon z balkonem i wygodną w pełni wyposażoną kuchnię. Ręczniki i pościel są zapewnione w apartamencie. Bezpłatnie do dyspozycji naszych Gości: kajak, SUP.
Na terenie wspólnoty do dyspozycji są również 2 baseny – jeden dla dorosłych, drugi dla dzieci.

W pobliżu obiektu znajdują się restauracje, sklep oraz popularne plaże, takie jak Playa Naturista de Playamarina, Playa del Charcón i Playa El Chaparral. Najbliższe lotnisko znajduje się w Maladze (30 km).

W sprawie dostępności terminów, cen i rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny (WhatsApp): +48 609 607 706

Jeżeli interesują cię inne mieszkania – o innej powierzchni, w innej lokalizacji – śmiało dzwoń do nas i pytaj. Mamy jeszcze sporo ciekawych propozycji na niezapomniane wakacje na Costa Del Sol.

ZAPYTANIE O DOSTĘPNOŚĆ TERMINU


Calahonda See View Studio


Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.