Alma Apartments

WARSAW Short Term Rental Apartments

Apartament Chmielna

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl

Apartament Chmielna 35 to samodzielne, narożne mieszkanie znajdujące się na 13 piętrze wieżowca położonego w ścisłym Centrum Warszawy gwarantujące niezapomniany widok na panoramę śródmieścia.

Apartament znajduje się w odległości 5 min pieszo od stacji metro Centrum oraz licznych przystanków tramwajowych i autobusowych, a także niespełna 10 minut od Dworca Centralnego.

W sąsiedztwie Apartamentu znajduje się m.in. Kino Atlantic, mnóstwo restauracji, kawiarni, sklepów, Rotunda, pasaż Stefana Wiecheckiego “Wiecha”, Rondo Dmowskiego, Złote Tarasy, Pałac Kultury i Nauki. Jednym słowem ŚRÓDMIEŚCIE u stóp.

Spacer do Starówki zajmie Państwu nie więcej niż 20 minut, Pałacu Kultury – 4 minuty, Dworca Centralnego – 10 minut, Parku Saskiego – 10 minut.

Nasi Goście do swojej dyspozycji mają przestronny pokój w wyjściem na balkon, łazienkę, kuchnię i przedpokój.

 

Wyposażenie:

  • dwie kanapy dwuosobowe (rozkładane)
  • jedna kanapa jednoosobowa (rozkładana)
  • szafa
  • lodówka
  • czajnik elektryczny
  • TV – telewizja kablowa 104 kanały w tym 40 HD
  • PARKING – wielopoziomowy w odległości 500m
  • internet przewodowy i Wi-Fi – bezpłatny
  • klimatyzacja
  • prysznic
  • pralka
  • suszarka do włosów
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • naczynia
  • sztućce
  • kuchnia mikrofalowa
  • kuchenka elektryczna
  • przybory niezbędne do gotowania
  • pościel
  • ręczniki
  • zwierzęta – BEZPŁATNIE

Idealne miejsce dla osób w podróży służbowej, a także rodzin z dziećmi odwiedzających Warszawę turystycznie.

Akceptujemy zwierzęta.

Info o komunikacji miejskiej:
ceny i rodzaje biletów

Uprawnienia do ulg:
kliknij link 

Rozkład jazdy komunikacji miejskiej:
Rozkład

Dla ułatwienia poruszania się po Warszawie warto korzystać z poniższych linków:
pieszo, samochodem i komunikacja miejska
pieszo i komunikacja miejska
komunikacja miejska

Dokąd Odległość Pieszo Kom. miejska Samochód
bez korków
Stacja metra Centrum i największy węzeł komunikacyjny Warszawy 100 m 2 min.    
Stacja metra Świętokrzyska (2 linie metra) 450 m 8 min. 4 min. 4 min.
najbliższe kino – Kino Atlantic 50 m 1 min.    
PKiN 500 m 5 min.    
Centrum Nauki Kopernik 2 km 25 min. 11 min. 10 min.
Stare Miasto 2 km 25 min. 15 min. 11 min.
Dworzec Centralny 1 km 12 min. 5 min. 5 min.
Stadion Narodowy 3 km 35 min. 8 min. 8 min.
ZOO 4 km 40 min. 25 min. 15 min.
Wilanów 12 km 2,5 h 40 min. 30 min.
Galeria Handlowa najbliższa 50 m 1 min.    
Galeria Handlowa Złote Tarasy 1 km 12 min. 5 min. 5 min.
Ogród Saski 500 m 8 min. 4 min. 4 min.
Teatry ok. 10 Od 500 m do 2 km    
Muzeum Narodowe 1 km 12 min. 5 min. 5 min.
Muzeum Powstania Warszawskiego 3 km 35 min. 15 min. 15 min.
Muzeum Wojska Polskiego 1 km 12 min. 5 min. 5 min.
Muzeum Historii Żydów Polskich 750 m 9 min. 9 min. 6 min.

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: SCFBPLPWXXX

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 12.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 50 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich uciążliwych dla lokatorów budynku.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS
  • Alma Apartments Chmielna
  • ALMA Apartments Chmielna
  • Alma Apartments Chmielna
  • Alma Apartments Chmielna
  • ALMA Apartments Chmielna
  • 1
  • ALMA Apartments Chmielna
  • ALMA Apartments Chmielna
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • ALMA Apartments Chmielna
  • ALMA Apartments Chmielna
  • booking.nagroda


CHMIELNAGRZYBOWSKASMOLNA



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Apartamenty Grzybowska i Rondo ONZ

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl

Apartament Grzybowska 6/10 to samodzielne, w pełni wyposażone mieszkanie położone na 12 piętrze w śródmiejskim drapaczu chmur.

Składa się ono z salonu z rozkładaną kanapą, sypialni z dużym łożem, kuchni, łazienki z prysznicem i przedpokoju.

Przeznaczone jest dla maksymalnie 4 osób.

Kuchnia wyposażona jest w zastawę stołową i naczynia do samodzielnego przygotowania posiłków. Znajdą tu Państwo czajnik elektryczny, płytę indukcyjną i kuchenkę mikrofalową.

Dla każdego Gościa przygotowany jest zestaw pościeli i ręczników, woda mineralna, kawa i herbata.

Z okien mieszkania rozprzestrzenia się widok na zieleń Parku Mirowskiego.

W pobliżu znajduje się wiele restauracji, pubów, kawiarni i sklepów.

W budynku mieści się Centrum Mikrochirurgii Oka.

Dworzec Centralny jest oddalony o 17 minut pieszo (1,3km), do Stacji metra Świętokrzyska mamy 800m (10minut) pieszo.

Wyposażenie:

  • rozkładana dwuosobowa kanapa w salonie
  • podwójne łóżko małżeńskie w sypialni (140/200)
  • szafa
  • stół
  • lodówka
  • czajnik elektryczny
  • płyta indukcyjna
  • kuchenka mikrofalowa
  • przyboru do gotowania
  • zastawa stołowa
  • sztućce
  • TV – telewizja kablowa 104 kanały w tym 40 HD
  • internet (bezpłatny)
  • klimatyzacja
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • deska do prasowania
  • żelazko
  • ręczniki
  • pościel
  • środki czystości

Idealne miejsce dla osób w podróży służbowej, a także rodzin z dziećmi odwiedzających Warszawę turystycznie.

Akceptujemy zwierzęta.

Info o komunikacji miejskiej:
ceny i rodzaje biletów

Uprawnienia do ulg:
kliknij link 

Rozkład jazdy komunikacji miejskiej:
Rozkład

Dla ułatwienia poruszania się po Warszawie warto korzystać z poniższych linków:
pieszo, samochodem i komunikacja miejska
pieszo i komunikacja miejska
komunikacja miejska

Dokąd Odległość Pieszo Kom. miejska Samochód
bez korków
Stacja metra Świętokrzyska (2 linie metra) 450 m 500 m 9 min. 5 min. 4 min.
Najbliższe kino – Multikino 1,5 km 13 min. 10 min. 6 min.
PKiN 800 m 10 min.   6 min.
Centrum Nauki Kopernik 3 km 30 min. 11 min. 12 min.
Stare Miasto 2 km 25 min. 15 min. 11 min.
Dworzec Centralny 1,5 km 17 min. 11 min. 6 min.
Stadion Narodowy 4 km 45 min. 15 min. 15 min.
ZOO 4 km 40 min. 25 min. 12 min.
Wilanów 13 km 2,5 h 55 min. 30 min.
Galeria Handlowa Złote Tarasy 1,5 km 13 min. 10 min. 6 min.
Ogród Saski 800 m 10 min. 6 min. 6 min.
Teatry ok. 10 Od 500 m do 3 km    
Muzeum Narodowe 2 km 27 min. 18 min. 10 min.
Muzeum Powstania Warszawskiego 1,5 km 20 min. 7 min. 6 min.
Muzeum Wojska Polskiego 2 km 27 min. 18 min. 10 min.
Muzeum Historii Żydów Polskich 2 km 25 min. 15 min. 6 min.

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: SCFBPLPWXXX

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 12.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 50 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich uciążliwych dla lokatorów budynku.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS

  • 001m
  • 002m
  • 003m
  • 004m
  • 005m
  • 006m
  • 007m
  • 008m
  • 009m
  • 010m
  • 011m
  • 012m


CHMIELNAGRZYBOWSKASMOLNA



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Apartament Smolna

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl

APARTAMENT SMOLNA 8 (przy Nowym Świecie) to  słoneczne, położone na 10 piętrze wysokościowca zlokalizowanego w Śródmieściu samodzielne mieszkanie . Zaletą jest rewelacyjny panoramiczny widok na panoramę miasta, Muzeum Narodowe i pięknie oświetlony Most Poniatowskiego. Oddalony od 3 minuty od najpiękniejszej i najsłynniejszej ulicy Warszawy – Nowy Świat.

Swoboda i komfort naszych Gości, to dla nas priorytet, dlatego zadbaliśmy o każdy element wyposażenia. 

Apartament składa się z:

  • salonu, w którym znajdują się dwie wygodne, dwuosobowe rozkładane kanapy
  • w pełni wyposażonej kuchni (piekarnik z funkcją mikrofalówki, kuchenka gazowa, czajnik elektryczny, lodówko-zamrażalka, zastawa, naczynia i sztućce)
  • przedpokój z szafą i szafka na buty
  • łazienka z prysznicem

Apartament jest klimatyzowany, w oknach znajdują się zaciemniające rolety.

Do dyspozycji naszych Gości jest również telewizja kablowa oraz bezpłatny internet. W tym samym bloku, na parterze znajduje się restauracja, w której mogą Państwo zamówić sobie śniadanie lub lunch.

Wyposażenie:

  • 2 dwuosobowe, rozkładane kanapy z funkcją spania
  • świeża pościel
  • zestaw ręczników
  • suszarka do włosów
  • żelazko i deska do prasowania
  • lodówka
  • piekarnik
  • sztućce
  • naczynia
  • zastawa stołowa
  • kuchenka gazowa
  • czajnik elektryczny
  • pralka (po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą)
  • środki czystości

Media:

  • telewizja kablowa
  • internet

Zabezpieczenia:

  • drzwi / okna antywłamaniowe
  • domofon
  • ochrona

Informacje dodatkowe:

  • klimatyzacja
  • ogrzewanie
  • parking pod blokiem

Apartament Smolna znajduje się vis-a-vis Muzeum Narodowego i Muzeum Wojska Polskiego. 

W pobliżu znajdują się:

Rekreacja: basen, fitness, kino, korty tenisowe, kręgielnia, lodowisko, obiekt sportowy, park, plac zabaw dla dzieci, plaża, rower miejski, rzeka, siłownia, ścieżka rowerowa, teatr, zoo.

Usługi: apteka, bank, bankomat, bazarek, centrum handlowe, cukiernia, delikatesy, fryzjer, kwiaciarnia, market, piekarnia, pralnia, przychodnia, restauracja, salon kosmetyczny, sklep 24 h, sklep spożywczy, stacja benzynowa, stomatolog, szpital, weterynarz.

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: SCFBPLPWXXX

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 12.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 50 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich uciążliwych dla lokatorów budynku.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS
  • 89771586_530041830980628_276349440049020928_n
  • 89816324_2570356216512304_5337044525149847552_n
  • 89701479_497482204503714_368475698274238464_n
  • 89749045_607212249861761_6585078827850924032_n
  • 9be805af-ea22-4069-81fb-f56729c8b3b4
  • 7adbeda1-8fd7-4ef2-8dcc-1ede969ffb3e
  • 89832651_190064119100226_8738336385070530560_n
  • 89826597_227409661743727_244977512860352512_n
  • 89856051_576875722910402_3191014388572094464_n
  • 89940426_611559139421236_8061221034075881472_n
  • 87836107_653850825375124_7703607046100221952_n
  • 89858117_793934947763846_4935903633494507520_n


CHMIELNAGRZYBOWSKASMOLNA



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.

Apartament Starachowice

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl

Parking
  • Bezpłatnie! Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).

  • parking dla osób niepełnosprawnych
  • parking przy ulicy

 

Internet
  • Bezpłatnie! Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.

 

Kuchnia

Jesz, kiedy chcesz

  • kieliszki do wina
  • stół
  • środki czystości
  • płyta kuchenna
  • piekarnik
  • przybory kuchenne
  • czajnik elektryczny
  • pralka
  • zmywarka
  • kuchenka mikrofalowa
  • lodówka

 

Sypialnia
  • szafa lub garderoba
  • garderoba

 

Łazienka
  • ręczniki
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • mydło
  • kabina prysznicowa
  • papier toaletowy
  • Pościel
  • wanna lub prysznic
  • prywatna łazienka
  • toaleta

 

Salon

Dla każdego znajdzie się miejsce

  • część jadalna
  • sofa
  • część wypoczynkowa
  • biurko

 

Media/Technologia

Dobra zabawa dla każdego

  • telewizor z płaskim ekranem
  • kanały kablowe
  • kanały satelitarne
  • telewizor

 

Udogodnienia w pokoju

Super wygoda

  • żelazko
  • poduszka syntetyczna
  • gniazdko koło łóżka
  • kosze na śmieci
  • rozkładana sofa
  • suszarka na ubrania
  • wieszak na ubrania
  • drewniana podłoga lub parkiet
  • podłoga wyłożona kafelkami lub marmurem
  • prywatne wejście
  • sprzęt do prasowania

 

 

Zwierzęta
  • Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

 

Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • dojście na wyższe piętra tylko schodami

 

Okolica

Usiądź wygodnie i odpocznij!

  • balkon

 

Posiłki i napoje
  • butelka wody
  • butelka wody
  • zestaw do parzenia kawy i herbaty

 

Rekreacja
  • kręgielnia Poza obiektemDodatkowa opłata
  • piesze wycieczki Poza obiektem
  • kort tenisowy Poza obiektemDodatkowa opłata

 

Cechy budynku
  • prywatne mieszkanie w budynku

 

Okolica i widok

Podziwiaj widoki

  • widok na spokojną ulicę
  • widok na wewnętrzny dziedziniec
  • widok na miasto
  • widok na ogród
  • widok

 

Usługi recepcji
  • indywidualne zameldowanie / wymeldowanie

 

Usługi dla rodzin i oferta rozrywkowa
  • zatyczki zabezpieczające do gniazdek elektrycznych

 

Różne
  • część przeznaczona dla palących
  • całkowity zakaz palenia
  • ogrzewanie
  • apartament dla nowożeńców
  • pokoje dla niepalących

Treść Zakładki

Treść Zakładki

Regulamin:

  1. Rezerwacja. Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza na stronie (opcjonalnie: telefonicznie, mailowo)
  2. Istnieje możliwość dokonania telefonicznej lub e-mail zmiany terminu uprzednio potwierdzonej rezerwacji oraz przedłużenia terminu pobytu, pod warunkiem iż apartament w proponowanym terminie nie jest zarezerwowany.
  3. Potwierdzenie rezerwacji. Warunkiem rezerwacji jest wpłata na konto:

    SANTANDER BANK POLSKA 

    Nr IBAN: PL 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785

    SWIFT CODE: SCFBPLPWXXX

     zadatku w wysokości 30% w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji bezzwrotnej przedpłata wynosi 100%.
  4. Płatność. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty osobie przekazującej klucze całej kwoty za zarezerwowany apartament. 
  5. Forma płatności. Płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i kartą kredytową w dniu przyjazdu lub przelewem na rachunek bankowy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej.
  6. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za niewykorzystany okres nie jest zwracana. W przypadku anulowania rezerwacji wartość zaliczki nie jest zwracana.
  7. W przypadku rezerwacji “last minute” dokonanej i potwierdzonej na dwa dni przed przyjazdem zaliczka nie jest pobierana. W dniu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty osobie odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.
  8. Cena apartamentu uzależniona jest od terminu i długości trwania pobytu i każdorazowo podawana w formularzu rezerwacji.
  9. W cenę wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda), internet, telewizję oraz sprzątanie końcowe
  10. Usługi dodatkowe jak: transport z/na lotnisko, wyżywienie, organizacja czasu wolnego, dodatkowa wymiana pościeli i ręczników, sprzątanie “na życzenie” i inne dodatkowe usługi świadczone są za dodatkową opłatą.
  11. Doba hotelowa. Pobyt w Apartamencie rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu a kończy o godz. 12.00 w dniu wyjazdu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12. Przekazanie kluczy. W przypadku przedpłaty 100% (przelewem lub kartą kredytową) na podany w rezerwacji numer telefonu wysyłamy kody dostępu i klucze nie są w tym przypadku wymagane. Przy płatności na miejscu godzinę przekazania kluczy ustalamy z Gościem telefonicznie lub mailowo na dzień przed przyjazdem. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Gość zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego Wynajmującego.
  13. Późne zakwaterowanie. W przypadku zakwaterowania w godzinach nocnych tj. od 21:00 do 08:00 do kwoty należnej za wynajem dolicza się opłatę w wysokości 50 zł. Nie dotyczy rezerwacji przedpłaconych. 
  14. Procedura zameldowania Gościa. Prosimy o wypełnienie i wysłanie KARTY MELDUNKOWEJ zamieszczonej na stronie (dotyczy rezerwacji przedpłaconych). Przed wydaniem kluczy Gość zobowiązany jest do okazania dokumentu ze zdjęciem oraz podpisania karty meldunkowej stanowiącej rodzaj umowy najmu. Jeżeli Gość nie posiada dowodu osobistego lub paszportu albo nie chce go okazać lub jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin Wynajmujący ma prawo odmowy wydania kluczy. 
  15. Zasady pobytu.
    1. Gość zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, BHP i PPOŻ oraz utrzymywania apartamentu w stanie zastanym.
    2. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do 8:00.
    3. Goście nie przestrzegający tej zasady mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu.
    4. Zabronione jest urządzanie imprez towarzyskich uciążliwych dla lokatorów budynku.
    5. Gość jest zobowiązany do poinformowania Wynajmującego o wszelkich szkodach i stratach powstałych podczas Jego pobytu.
    6. Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu Wynajmujący ma prawo dochodzić od Gościa odszkodowania w pełni pokrywającego poniesione straty. Należność ta powinna zostać uregulowana gotówką w dniu wyjazdu, w przeciwnym razie Wynajmujący zastrzega sobie możliwość obciążenia z w/w tytułu karty kredytowej Gościa również po jego wyjeździe.
    7. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w Apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    8. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, kuchenkę elektryczną i mikrofalową, żelazko, zamknąć okna i drzwi balkonowe, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
  16. Osoby niezameldowane mogą przebywać w Apartamencie w godzinach od 7.00 do 22.00.
    Przebywanie osób niezameldowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na odpłatne dokwaterowanie tych osób do Apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie
  17. Późniejszy check-out jest możliwi po uzyskaniu zgody Wynajmującego. Za przedłużenie doby hotelowej obierana jest opłata w wysokości 50% ceny noclegu.
  18. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
  19. Reklamacje. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  20. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje Kodeksu Cywilnego.
  21. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie www.alma-apartments.pl

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI 
ALMA APARTMENTS 

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI
Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC z siedzibą w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (zwany dalej “Hotel”)
§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail biuro@alma-apartments.pl
§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.
§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
  1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
  1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe.
§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres biuro@alma-apartments.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.
§11. DOSTĘP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gości ALMA APARTMENTS dostępna jest również w regulaminie znajdującym się w pokoju.
 
Dyrekcja ALMA APARTMENTS
  • 197816517
  • 199282595
  • 197822405
  • 197822324
  • 197822394
  • 198253028
  • 197822414
  • 198254040
  • 199281972
  • 198254047
  • 198254053


 

Rezerwację obsługuje system : HOTRES.pl


STARACHOWICECHMIELNAGRZYBOWSKASMOLNA



Przykładamy dużą wagę do ochrony, pobierania, przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych zgodnie z prawem, w celu zachowania sfery prywatnej i osobistej.
Administratorem danych osobowych jest firma Alma Maja Dębicka-Adamiec z siedzibą
w Starachowicach przy ulicy Kilińskiego 26 (dalej Alma Apartments).
Państwa dane osobowe przetwarzamy tylko w ramach uregulowań ustawowych jak i za Państwa zgodą.
Państwa dane osobowe, które zapisujemy i przetwarzamy, są pobierane bezpośrednio
od Państwa a nie osób trzecich.
Jeśli pobieramy dane osobowe w ramach procesów zakupowych, ich transmisja odbywa
za pomocą szyfrowanego połączenia SSL (Secure Sockets Layer).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych?
Mogą Państwo napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych.
Oto jego dane kontaktowe:
adres e-mail: biuro@alma-apartments.pl
adres pocztowy: ALMA MAJA DĘBICKA-ADAMIEC. ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

Skąd mamy Państwa dane?
Otrzymaliśmy je od Państwa podczas rezerwacji. Są to dane niezbędne do prawidłowej realizacji usługi hotelowej.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?
Przetwarzamy Państwa dane osobowe tylko w zakresie w jakim jest to niezbędne do dokonywania rezerwacji i rozliczenia usług, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej między nami.